Alfons Carnicero i Míriam Febrer, del grup de recerca BIOMEC, han estat premiats pel Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya

Premi al millor Treball de Fi de Màster i una de les Beques per a Tesis Doctorals atorgats pel Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya.

Alfons Carnicero i Míriam Febrer, investigadors del Biomechanical Engineering Lab (BIOMEC) del Departament d'Enginyeria Mecànica, han guanyat, respectivament, el Premi al millor Treball de Fi de Màster i una de les Beques per a Tesis Doctorals atorgats pel Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya durant la celebració de la Diada de l'Enginyer 2017.

En la categoria Creativitat per a Joves, Alfons Carnicero Carmona, Màster Universitari en Enginyeria Industrial de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona, ha estat premiat pel seu projecte final Desenvolupament d’un aparell vibratori per a facilitar la marxa de pacients amb lesions medul·lars incompletes, realitzat en col·laboració amb l'Institut Guttmann, que basa el seu funcionament en l’aplicació d’estímuls mecànics vibratoris en un múscul o grup muscular específic per a activar el sistema neuromuscular.

En la categoria de Beques per a Tesis Doctorals, Míriam Febrer Nafría ha estat premiada per la tesi Prediction of assisted walking using subject specific biomechanical models, dirigida pel Dr. Josep Maria Font Llagunes, i que es desenvolupa en el marc del projecte de recerca HYBOR.

Es pot consultar la notícia sencera del COEIC en aquest enllaç.