1a. Jornada d'impressió 3D per a estudiants universitaris

El DEM, el grup de recerca TECNOFAB i el FabLab de la EEBE organitzen el dia 28 de febrer de 2020, la primera edició del 3DDay EEBE. Aquesta jornada vol ser un nexe d’unió entre les vessants acadèmica i maker del món de la impressió 3D, i és per això que neix amb dues facetes paral·leles: la primera, que ocuparà la franja de matí, constarà de presentacions d’investigacions recents realitzades per estudiants, en el camp de la fabricació additiva aplicada; i la segona, a la tarda, serà el 3D Printing Challenge.

El 3D Printing Challenge és una competició d’impressió 3D ràpida on equips universitaris tenen tres hores per produir -amb la seva pròpia impressora 3D FFF- un model geomètric proporcionat pel jurat. La peça resultant serà avaluada segons les seves característiques mecàniques i estètiques.