BIOMEC rep el Premi UPC al Compromís Social en l'àmbit de la Inclusió

El grup de recerca BIOMEC ha rebut el Premi UPC al Compromís Social 2021 en l'àmbit de la Inclusió. Aquest reconeixement ha estat atorgat al projecte "Tecnologia per a la millora de la inclusió i la qualitat de vida de persones amb malalties neuromusculars". El jurat ha destacat la transcendència de l'aportació en el camp de les malalties neuromusculars, realitzada en col·laboració amb centres clínics rellevants com l’Institut Guttmann, l’Hospital Sant Joan de Déu o el Heidelberg University Hospital. També amb associacions de pacients, com Duchenne Parent Project, i amb diverses universitats.

També, en l'àmbit dels Premis del Consell Social, la spin-off del grup de recerca ABLE Human Motion ha rebut una Menció Especial en una de les modalitats del Premi UPC de Valorització de la Recerca 2021. El jurat ha valorat que és una spin-off jove de gran potencial, amb un producte innovador en el món de la neurorehabilitació, i d’alt impacte social i econòmic.