El DEM a la XIX Reunión de Profesores de Ingeniería Mecánica i a la V Olimpiada de TMM

09/10/2024

Els passats 25, 26 i 27 de setembre es van celebrar al Campus de Badajoz de la Universidad de Extremadura: la XIX Reunión de Profesores de Ingeniería Mecánica y de Vehículos i la V Olimpiada Nacional de Teoría de Máquinas y Mecanismos.

Els nostres companys Lluïsa Jordi, Joan Puig i Jordi Romeu hi van assistir, van participar a totes les sessions i van visitar la Siderúrgica Balboa, situada a Jerez de los Caballeros.

A l’Assemblea General de l’AEIM celebrada el 27 de setembre, es va acordar que:

• A causa de la dificultat, de molts membres de l’AEIM, per imputar les despeses d’assistència i participació a la Reunión a projectes diversos, a partir de la propera edició es canviarà el nom, però es mantindrà el número d’edició, i es passarà a anomenar XX Jornadas de Ingeniería Mecánica.

També es va recordar i anunciar que:

• El proper XVI CIBIM es celebrarà a la Universidad de Concepción, Xile, del 22 al 24 d’octubre del 2024.
  • El proper XXV CNIM es celebrarà a la Universidad de Cantabria, del 10 al 13 de juny del 2025.
  • La propera edició conjunta de las Jornadas i la OTM2 es realitzarà el 2026 a la UPV/EHU.