El grup de biomecànica BIOMEC participa al Congrés Internacional Duchenne Parent Project España

L'objectiu d'aquesta trobada anual és informar pacients, famílies i investigadors sobre les teràpies actuals i les que es troben en desenvolupament per a pacients amb distròfia muscular de Duchenne. En aquest congrés, els investigadors també tenen l'oportunitat de conèixer les últimes tecnologies i dispositius que poden ajudar als pacients en el transcurs de la malaltia. A més, els permet establir sinergies amb altres científics i clínics de la matèria.

L'equip de BIOMEC, representat per l'estudiant de doctorat Alessandra Favata, va tenir l'oportunitat de presentar els últims avenços del Projecte ArmTracker (finançat per La Marató de TV3) durant la sessió de pòsters. El Projecte ArmTracker, en col·laboració amb l'Hospital Sant Joan de Déu i l'Institut de Robòtica i Informàtica Industrial, té com a objectiu desenvolupar un dispositiu vestible per controlar i avaluar la funcionalitat de l'extremitat superior en nens amb distròfia muscular de Duchenne i atròfia muscular espinal.