Èxit a la V Olimpiada Nacional de TMM

09/10/2024

El passat 25 de setembre es va celebrar, a la Universidad de Extremadura-Badajoz, la V Olimpiada Nacional de Teoría de Máquinas y Mecanismos. En aquesta ocasió hi van participar 9 equips de diverses universitats de l'estat.

L’equip de l’ETSEIB format per Júlia Aguilera Bort, Pablo Salieti Escudero i Samuel Tovías Álvarez del Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials van anar-hi acompanyats dels nostres companys, i professors de Teoria de Màquines i Mecanismes, Lluïsa Jordi Nebot i Joan Puig Ortiz.

L'equip de l'ETSEIB va obtenir el 1r premi en la categoria d'equip i, a més, el Pablo Salieti Escudero va obtenir el 1r premi en la categoria individual. Els premis es van lliurar el dia 27 en la cerimònia de clausura de la XIX Reunión de Profesores de Ingeniería Mecánica.