L’equip “La Petjada” guanya el premi de públic UPCArts del “Recircula Challenge 2022”

El seu mentor ha sigut el prof. Joaquim Minguella Canela del TECNOFAB

El passat 5 de maig es va celebrar la gala final del RecirculaChallenge2022 a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est de la UPC. Els equips participants en la 4a edició del Recircula Challenge havien de respondre al repte de l'alimentació sostenible.

Els alumnes Carlos Saura, Guillem Palmés, Javier Gallardo, Lluís Llull i Maria Bareche, membres de l'equip "La Petjada", van guanyar el premi del públic (UPCArts) amb el projecte #MyPrint, per capgirar el model de sistema alimentari i reduir les emissions de CO2 associades al consum.

El mentor de l’equip, -composat per 2 estudiants de ETSEIB UPC, 1 estudiant del CFIS UPC, 1 estudiant de la FIB UPC i 1 estudiant de la Facultat de Comunicació de la UPF- va ser el professor del DEM Joaquim Minguella Canela, membre del grup de recerca TECNOFAB.

Més informació sobre el Recircula Challenge i els equips participants: