La professora Amelia Nápoles Alberro participa al projecte Aquí STEAM, com Referent UPC

15/03/2021

El projecte Aquí STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) té com objectius visualitzar nous models femenins que trenquin estereotips de gènere en l'àmbit STEAM i fer mentoria en els centres educatiu de Primària y Secundaria, assessorant-los en quina activitat es podria fer per fomentar vocacions. Entre les activitats Aquí STEAM es proposa realitzar una connexió mitjançant xerrades i visites entre les escolars i el món universitari, i fer activitats professionals STEAM de forma comprensible per a l’alumnat. La professora Amelia Nápoles de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), participa al programa Enllaç UPC i és Referent UPC en l'Àmbit d'Enginyeria Mecànica. En aquest curs 2020-2021 fa mentoria en el Institut-Escola Gavà Mar (Gavà, Barcelona).