La professora Amelia Nápoles Alberro participa al projecte Aquí STEAM, com Referent UPC

El projecte Aquí STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) té com objectius visualitzar nous models femenins que trenquin estereotips de gènere en l'àmbit STEAM i fer mentoria en els centres educatiu de Primària y Secundaria, assessorant-los en quina activitat es podria fer per fomentar vocacions. Entre les activitats Aquí STEAM es proposa realitzar una connexió mitjançant xerrades i visites entre les escolars i el món universitari, i fer activitats professionals STEAM de forma comprensible per a l’alumnat. La professora Amelia Nápoles de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), participa al programa Enllaç UPC i és Referent UPC en l'Àmbit d'Enginyeria Mecànica. En aquest curs 2020-2021 fa mentoria en el Institut-Escola Gavà Mar (Gavà, Barcelona).