La professora Lluïsa Jordi Nebot és referent UPC en el programa Aquí – STEAM, per tercer curs consecutiu, i participa en el programa Escolab

El programa Aquí STEAM UPC pretén posar en valor els àmbits de ciències, tecnologia, enginyeria, arts i matemàtiques i demostrar que les capacitats professionals no estan vinculades al gènere. La iniciativa té per objectiu fomentar les vocacions científico-tecnològiques, especialment entre l’alumnat de primària femení, amb accions d’orientació i sensibilització amb el propòsit de trencar els estereotips i rols de gènere associats a l’enginyeria i la tecnologia.

La professora Lluïsa Jordi participa en el programa des de la seva creació i ha estat referent i mentora de tres centres diferents de Barcelona: el curs 2019-2020 de l’Institut Les Corts, el curs 2020-2021 de l’Escola Brasil i el 2021-2022 de l’Institut Narcís Monturiol.

Des de la creació del programa Escolab, iniciativa de Barcelona Ciència i Universitats de l’Ajuntament de Barcelona, la professora Lluïsa Jordi hi participa amb l’activitat “Cal la Mecànica? Mecanismes i màquines en la tecnologia del dia a dia”.

Activitat Scolab amb l'Institut Sant Just