Vés al contingut (premeu Retorn)

Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte

Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)

Amb el grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte et formaràs com a professional qualificat per desenvolupar activitats de disseny industrial i crear nous productes, conceptes i serveis que aportin valor afegit al sistema productiu. Obtindràs l’experiència projectiva necessària per a la planificació i el desenvolupament de tot el procés de vida d'un producte, i les competències clau per establir i desenvolupar els aspectes operatius, funcionals, tècnics, constructius, estètics i comunicatius que en facilitin la producció i comercialització. Aprendràs a generar models i prototips virtuals i físics, a utilitzar eines manuals i informàtiques per al càlcul i l'expressió artística i industrial, a tractar la informació gràfica i a saber analitzar i valorar l'impacte social i mediambiental de les solucions tècniques.

Aquest grau s'imparteix a l'Escola Tècnica Superior d'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)
Mostra el text complet
Amaga el text complet

Dades generals

4 anys
Càrrega lectiva
240 crèdits ECTS (incloent-hi el treball de fi de grau). Un crèdit equival a 25-30 hores de treball.
Tipus de docència
Nota de tall del curs 2019-2020
Horaris/torns
Matí i tarda
Preus i beques
Preu aproximat per curs, 2.551 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).
Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport

Accés

Places nou ingrés
Places canvi d'estudis
Nota de tall del curs 2019-2020
5,832. Notes de tall
Ponderacions PAU
Taula de ponderacions de les matèries per a la fase específica
Com s'hi accedeix
Totes les vies d'accés, preinscripció i matrícula.
Convalidacions de CFGS
Legalització de documents
Els documents expedits per estats no membres de la Unió Europea ni signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Sortides professionals

• Anàlisi i diagnòstic de productes i processos en empreses de tots els sectors industrials, departaments tècnics, de disseny, d'investigació o de projectes, i de desenvolupament de nous productes.
  • Anàlisi de mercats i detecció d'oportunitats per a nous productes; diagnòstics en innovació i estratègia d'empresa.
  • Composició i anàlisi de formes; modelització, simulació i desenvolupament de models i prototips.
  • Ergonomia i estètica industrial de productes i processos industrials.
  • Empreses de consultoria i assessoria.
  • Exercici lliure de la professió, desenvolupant serveis de consultoria i assessoria en empreses de l'àmbit del disseny.
  • Administració pública.
  • Docència i recerca.

Organització

Organització dels estudis

Els estudis s'organitzen en vuit semestres (quatre anys) i es cursen un total de 240 crèdits ECTS: 66 crèdits d'assignatures bàsiques, 114 crèdits d'assignatures obligatòries, 36 crèdits d'assignatures optatives i un treball de fi de grau de 24 crèdits.

Calendari acadèmic
Calendari acadèmic dels estudis universitaris de la UPC
Normatives acadèmiques
Normativa acadèmica dels estudis de grau de la UPC
Acreditació i reconeixement d'idiomes
Els estudiants de grau han d'acreditar la competència en una tercera llengua per obtenir el títol de grau. Certifica el teu nivell d’idiomes.
Lloc d'impartició
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)
Aquest mateix grau també s'imparteix a

Pla d'estudis

• ObligatòriaECTS
  • OptativaECTS
  • ProjecteECTS
Opencourseware

Versió per imprimir Obre PDF

Sol·licita informació
He llegit i accepto les condicions d'ús i privacitat *

Pàgina actualitzada pel Servei de Comunicació i l'Àrea de Docència.