Grau en Tecnologies Industrials i Anàlisi Econòmica

Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Bachelor's degree in Industrial Technologies and Economic Analysis (interuniversitari UPC-UPF) + màster universitari en Enginyeria Industrial. Programa acadèmic de recorregut successiu (PARS): Enginyer/a Industrial i Anàlisi Econòmica

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB)

El bachelor’s degree in Industrial Technologies and Economic Analysis (grau en Tecnologies Industrials i Anàlisi Econòmica) combina els àmbits temàtics de l'enginyeria industrial amb els fonaments de l’economia per aportar coneixements interdisciplinaris d'alt nivell que permetin adaptar-se a noves situacions i assimilar els futurs avenços tecnològics que la indústria necessiti incorporar per a la millora dels seus productes i processos.

Aquest grau es ofert totalment en anglès conjuntament per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF),  i respon a la necessitat de nous líders industrials que combinin una sòlida comprensió de la innovació i la tecnologia amb un coneixement detallat d'economia. A més, ofereix una excel·lent oportunitat per desenvolupar projectes d'innovació a través de les pràctiques professionals en empreses nacionals i internacionals, i excel·lents oportunitats d'ocupabilitat.

Aquest grau s’imparteix en el marc del programa acadèmic de recorregut successiu (PARS) d'Enginyer/a Industrial.
4 anys
Càrrega lectiva
240 crèdits ECTS (incloent-hi el treball de fi de grau). Un crèdit equival a 25-30 hores de treball.
Tipus de docència
Nota de tall del curs 2023-2024
Horaris/torns
Matí i tarda
Idiomes
Anglès

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Preus i beques
Preu aproximat per curs, 1.107 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).
Més informació de beques
El grau té un programa propi de beques addicionals a les beques del sistema universitari.
Lloc d'impartició
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB)
Places nou ingrés
Places canvi d'estudis
Codi de preinscripció
91915
Nota de tall del curs 2023-2024
12,402. Notes de tall
Ponderacions PAU
Taula de ponderacions de les matèries per a la fase específica
Com s'hi accedeix
Totes les vies d'accés, preinscripció i matrícula.
Convalidacions de crèdits de CFGS
Consulta el cercador d’estudis universitaris del Canal Universitats de la Generalitat de Catalunya
Legalització de documents
Els documents expedits per estats no membres de la Unió Europea ni signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.
Professió regulada
T'habilita per a l'exercici de la professió regulada d'Enginyer/a industrial, cursant el màster universitari en Enginyeria Industrial (ESEIAATETSEIB).
Sortides professionals
  • Direcció i gestió de projectes, instal·lacions, plantes, empreses i centres tecnològics de sectors industrials tan diversos com l’energia, l’automoció, la siderúrgia i metal·lúrgia, la química, la robòtica, la indústria de l’automòbil i del ferrocarril, la construcció metàl·lica, mecànica i elèctrica, els materials intel·ligents, la nanotecnologia o la bioenginyeria, entre altres.
  • Càlcul i disseny de productes i processos, amb abast a la conjuntura econòmica, el sector, el mercat i les activitats empresarials.
  • Planificació estratègica, micro i macroeconòmica, gestió de la qualitat i gestió mediambiental.
  • Recerca, desenvolupament i innovació en productes, processos i metodologies, i anàlisi de les implicacions en la seva gestió.
  • Lideratge i gestió d’entorns econòmics en procés de canvi.
  • Economia i gestió de les empreses dels sectors regulats i dels serveis de xarxa.
Organització dels estudis
Les assignatures es cursen als campus de les dues universitats. D'aquesta manera, a més de la multidisciplinarietat dels ensenyaments del grau, es comparteix espai i temps amb altres estudiants d'Enginyeria Industrial i d’Economia. El bloc de tecnologies industrials es fa a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) de la UPC i el bloc d'economia, a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UPF.
Calendari acadèmic
Calendari acadèmic dels estudis universitaris de la UPC
Normatives acadèmiques
Normativa acadèmica dels estudis de grau de la UPC
Acreditació i reconeixement d'idiomes
Els estudiants de grau han d'acreditar la competència en una tercera llengua per obtenir el títol de grau. Certifica el teu nivell d’idiomes.

Versió per imprimir

Activitats per a futurs estudiants Consulta totes les activitats

Sol·licita informació

Descarrega la publicació